☆ Adilah Redhuan
@sweetsixteen.
welcome to my official blog :) don't forget to leave your step here
ask me anything at http://ask.fm/adilahredhuan
Malaysia



+Follow
Tagboard
Sweet Home
Facebook Twitter
© Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome..
Monday, 5 December 2011 ☆ 06:17
Dialoq Lawak







|Assalammualaikum| Hye-2 .. bosan tak hari ni ? mesti bosan kan ? hmm.. apa nak buat .. Hey korang , tadi kan , dyla bkak FB la kan , and pegy kat profile Mia Sara . Dy ada buat status lawak . Nak tau status apa yng dy letak ? Kat bawah ny la status yg dy letak .. Baca tau , jgn xbaca .. hehe .. ok . Daa 

Cerita Pertama

Mak : Lesen ! tolong beli santan !
Lesen : Lesen tgh main PSP la mak !
Mak : Otak ! tolong mak beli santan !
Otak : Otak tgh berak la , mak !
Mak : Kad pengenalan , tolong beli santan !
Kad pengenalan : Kad pengenalan tgh main facebook la mak !
Mak: Gila , tolong beli santan !
Gila: Ok , mak !

Dalam perjalanan, Gila ditahan polis kerana memandu melebihi had laju !

Gila : Ada apa , encik ?
Polis : Mana lesen ?
Gila : Lesen tak ada dgn saya , dia tgh main PSP.
Polis : Kad pengenalan kamu mana ?
Gila : Kad pengenalan tgh main facebook.
Polis : Kamu tak ada otak ke ?
Gila : Otak tgh berak , Polis kenal keluarga saya ke ? Semua nama adik beradik saya encik tahu.
Polis : Awak ni gila , ya ?
Gila : Nama saya memang Gila.

Cerita Kedua

Pada satu petang,si ibu membawa anaknye berusia 4 tahun bersiar2 menaiki kereta.Dalam perjalanan si ibu membunyikan hon.
Anak : Nape ibu bunyikan hon & sape orang tu.?

Ibu : Tu sedara kite,kenalah hormat.

Dalam perjalanan seterusnya mereka terserempak dengan seekor lembu yang nak melintas lalu si ibu membunyikan hon.

Anak : Itupun sedara kite jugak ke.?



← OLDER
NEWER →